Το τζάμι του ασθενοφόρου έσπασε 16χρονος στην Πάτρα και βρέθηκε με χειροπέδες στα χέρια.
Ο ανήλικος ήταν μεθυσμένος μεταφερόταν στο νοσοκομείο όταν ξαφνικά έριξε μια μπουνιά και έσπασε το τζάμι από το ασθενοφόρο, αρνούμενος να πάει στο νοσοκομείο!
Οι αστυνομικοί τον συνέλαβαν και τον πήγαν στο Α' Αστυνομικό Τμήμα. Λίγο αργότερα εμφανίστηκε η μητέρα του, η οποία κατηγορείται για παραμέληση της εποπτείας του.