Διακοπή νερού στον Πισσώνα

Χωρίς νερό έχουν μείνει από τις 9 σήμερα το πρωί τα νοικοκυριά στον Πισσών, λόγω εργασιών που εκτελούνται για τον καθαρισμό της κεντρικής δεξαμενής.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Διρφύων - Μεσσαπίων, οι εργασίες θα ολοκληρωθούν και η υδροδότηση θα έχει αποκατασταθεί μέχρι τις 2 το μεσημέρι.