Σοκάρει η αυτοκτονία μεσήλικα Αλβανού, που σημειώθηκε σήμερα (5/7) το πρωί στη συνοικία του Μπαταργιά.
Πριν λίγες ώρες, κάτω από συνθήκες που ερευνώνται, ο αυτόχειρας έφτιαξε μία θηλιά με σχοινί και κρεμάστηκε σε σιδερένια δοκό έξω από το σπίτι του.
Για την υπόθεση διενεργεί προανάκριση το Α.Τ. Χαλκίδας.