Η Ομάδα Έρευνας και Διάσωσης Ευβοίας συμπληρώνει ένα χρόνο λειτουργίας και διοργανώνει εκδήλωση, για να γιορτάσει το γεγονός, το Σάββατο 29 Ιουλίου, στις 9 το βράδυ.
Στην εορταστική εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της Ομάδας στην Αρτάκη θα γίνει η απονομή διπλωμάτων στους επιτυχόντες Εθελοντές Διασώστες που αποφοίτησαν με επιτυχία από το 1ο Διασωστικό Σχολείο για το έτος 2017.