Στην Κωνσταντινούπολη ο Γιώργος Μπρούζος


Ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη έχει πάει ο γνωστός Χαλκιδέος Γιώργος Μπρούζος, μαζί με την αγαπημένη του Όλγα Παπανανία και αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες που αναρτούν στο facebook περνάνε υπέροχα.

Το όμορφο ζευγάρι δεν παρέλειψε να επισκεφτεί την Αγιά Σοφιά, περιηγήθηκε στο φημισμένο παζάρι της Πόλης, ήπιε τσάι σε παραδοσιακό τούρκικο καφενείο ενώ ο Γιώργος δεν παρέλειψε να επισκεφτεί ένα χαμάμ και να φωτογραφηθεί σε παγκάκι της Κωνσταντινούπολης.