Την Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου, ώρα 6, θα γίνει το δεύτερο μπαράζ ανόδου στην Α' ΕΠΣΕ στο Ενωσιακό γήπεδο.
Αντίπαλοι θα είναι η Σκεπαστή, στον πρώτο της αγώνα και η Κάρυστος που ...έμεινε πίσω στη διεκδίκηση της πρωτιάς, μετά την ήττα της από το Καλοχώρι/Παντείχι.
Διαιτητής του αγώνα θα είναι ο κ. Κασομούλης με βοηθούς τους Βασίλη Καμπούρη και Κώστα Δάλλα. 4ος διαιτητής θα είναι ο Βασίλης Βελέντζας.
Τα μπαράζ θα ολοκληρωθούν την Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου με τον αγώνα Καλοχώρι/Παντείχι-Σκεπαστή, που θα γίνει κι αυτός στο Ενωσιακό γήπεδο (Πέι Δοκού).