Ευχάριστα τα νέα σχετικά με την υπόθεση των υλικών ζημιών προξενήθηκαν από οδηγό σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα στη λεωφόρο Καραμανλή.
Οπως μας ενημερώνει επισκέπτρια του egnomi.gr, ο οδηγός επικοινώνησε με τον ιδιοκτήτη του τρακαρισμένου αυτοκινήτου και το θέμα διευθετήθηκε.
"Ευτυχώς υπάρχει ακόμα ανθρωπιά στην κοινωνία μας" σχολιάζει η επισκέπτρια του egnomi και δεν έχει άδικο.