Τέσσερις Ευβοιώτες στην επίσημη παρουσίαση του νεοσύστατου Δικτύου Νήσων Ενάλιων Διαδρομών

Στην εναρκτήρια εκδήλωση του Δικτύου Νήσων Ενάλιων Διαδρομών, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου, στο Ζάππειο,  παρευρέθηκαν τέσσερις Ευβοιώτες ως επίσημοι προσκεκλημένοι.

Πρόκειται για τον υφυπουργό υποδομών και Μεταφορών Νίκο Μαυραγάνη, το δήμαρχο Σκύρου Μίλτο Χατζηγιαννάκη και τους βουλευτές Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργο Ακριώτη και Ζωή Λιβανίου.

Η εκδήλωση είχε ως σκοπό την ανάδειξη των βασικών στόχων του Δικτύου οι οποίοι επικεντρώθηκαν στις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να γίνουν για την ανάδειξη και την τουριστική χρήση των καταδυτικών περιοχών.

Είναι σημαντικό να αναφερθεί πως ο ενάλιος – καταδυτικός τουρισμός αναπτύσσεται ταχύτατα σε παγκόσμιο επίπεδο με πάνω από 25 εκατομμύρια αυτοδύτες το χρόνο.

Επιπλέον σύμφωνα με τα επίσημα δημοσιοποιημένα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Καταδυτικής Ομοσπονδίας μόνο στην Ευρώπη υπάρχουν πάνω από 3,5 εκατομμύρια ενεργοί δύτες, με σχεδόν 1 εκ. εξ αυτών να πραγματοποιούν κάθε χρόνο τουλάχιστον ένα καταδυτικό ταξίδι 10 διανυκτερεύσεων σε κάποιον καταδυτικό προορισμό.