Η νοσηλεύτρια του Νοσοκομείου Χαλκίδσας Λίτσα Ορφανού πήγε για πρώτη φορά στη ζωή της στο στάδιο Καραϊσκάκη, το Σαββάτο 2 Δεκεμβρίου, στον αγώνα του Ολυμπιακού με τον Απόλλωνα.
Η ίδια ανέβασε τις φωτογραφίες που βλέπετε, στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook, με το εξής σχόλιο: " Ευτυχώς αν και πρώτη φορά πήγα Καραϊσκάκη νίκησε ο Ολυμπιακός."
Από τον σχολιασμό διακρίνεται μία ...ανακούφιση από το γεγονός ότι κέρδισε η ομάδα στην ...πρεμιέρα της Λίτσας στο γήπεδο, οπότε αποδείχτηκε γούρικη η παρουσίας, ενώ αν έκανε γκέλα η ομάδα θα το έφερε ...βαρέως.