Ο Πανευβοϊκός Σύλλογος «Ο Καλός Σαμαρείτης», στο πλαίσιο των κοινωνικών του δραστηριοτήτων και της συνεργασίας με το ίδρυμα ''Ελπίδα'' πραγματοποίησε επίσκεψη αγάπης στα παιδιά του ιδρύματος της Μαριάννας Βαρδινογιάννη.
Ο Σύλλογος οποία πρόσφερε Χριστουγεννιάτικα δώρα και ένα πλούσιο Χριστουγεννιάτικο μουσικό πρόγραμμα με την ορχήστρα του Δήμου Χαλκιδέων, υπό την διεύθυνση του μαέστρου Πέτρου Πρόκου.