Ένας νέος θεσμός δημιουργήθηκε πέρσι στις αποκριάτικες εκδηλώσεις της Χαλκίδας. Πρόκειται για «Τα Γαϊτανάκια του Ευρίπου», τα οποία θα ...στηθούν και φέτος στην πόλη, την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου, στις 11:30 το πρωί.
Σε όλο το μήκος της παραλίας της Χαλκίδας, αλλά και μέσα στη θάλασσα πολιτιστικοί σύλλογοι, σχολεία, ανεξάρτητες ομάδες μικρών και μεγάλων, βάρκες, Κανόε-καγιάκ, πλεούμενα, στήνουν και χορεύουν με το δικό τους γαϊτανάκι, με φινάλε τον Καβοντορίτικο χορό.
Μόλις τελειώσουν τα γαϊτανάκια, θα ακολουθήσει νησιώτικο γλέντι, με τον Νίκο Οικονομίδη και την ορχήστρα του.