Δυναμικό "παρών" έδωσε ο Σύνδεσμος των εν Ευβοία Πελοποννησίων στα γαϊτανάκια του Ευρίπου, που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου στην παραλία της Χαλκίδας.
Οκτώ μέλη του Συλλόγου, ντυμένα με παραδοσιακές ενδυμασίες, συνοδευόμενα από την χοροδιδάσκαλο Δ. Καρατσιβούδη, έστησαν το δικό τους γαϊτανάκι και χόρεψαν με την ψυχή τους.