Η 2η ετήσια Συνέλευση Περιοχής Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας των Μαρτύρων του Ιεχωβά θα διεξαχθεί την Κυριακή 27 Μαΐου, στην Μαλακάσα Αττικής και θα την παρακολουθήσουν άτομα από τους νομούς Φθιώτιδας, Βοιωτίας και Ευβοίας.
Η συνέλευση θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα Συνελεύσεων των Μαρτύρων του Ιεχωβά (φωτό), που βρίσκεται στο 37ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας και έχει θέμα: " Μην παραιτείστε από το να κάνετε το καλό!"