ΣΕΤΑ ΔΗΜΟΥ ΕΡΕΤΡΙΑΣ: Θεία λειτουργία στο γραφικό εκκλησάκι της Αμπουδιώτισσας

Την Δευτέρα 28 Μαΐου, του Αγίου Πνεύματος, γιορτάστηκε η γιορτή της Αγίας Τριάδας στο γραφικό εκκλησάκι της Παναγίας της Αμπουδιώτισσας στη Σέτα, το ορεινό χωριό του Δήμου Ερέτριας.

Πλήθος πιστών προσήλθε στην Θεία Λειτουργία, στην οποία προεξήρχε και κήρυξε τον Θείο Λόγο ο Αρχιμανδρίτης Νεκτάριος Ευγενικός, με την συμμετοχή του Σακελλάριου Κωνσταντίνου Κιούση, Εφημέριου Καλιθέας και του Σακελλάριου Δημητρίου Αργύρη, Εφημέριου Άνω Βάθειας και Τοποτηρητή Άνω και Κάτω Σέτας.