Η Εκκλησία των Σκοπίων επιστρέφει στο Πατριαρχείο και εγκαταλείπει το όνομα «Μακεδονία»

Κίνηση καλής θέλησης θεωρείται το αίτημα της Εκκλησίας των Σκοπίων που υπέβαλε στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και ζητά να εγκαταλείψει την ονομασία «Εκκλησία της Μακεδονίας», έτσι ώστε να υπαχθεί στο Οικουμενικό Πατριαρχείο με την ονομασία «Αρχιεπισκοπή Αχριδών».

Το αίτημα μάλιστα συνοδεύεται και από επιστολή του πρωθυπουργού των Σκοπίων κ. Ζάεφ προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη.

Χαρακτηριστική ήταν και η δήλωση του Υφυπουργού Εξωτερικών κ. Αμανατίδη για την σημαντική αυτή εξέλιξη: «Αποτελεί μία λύση ενός εκκλησιαστικού ζητήματος καθώς ήταν ένα σοβαρό θέμα που δυσχέραινε τη διαπραγμάτευση».