Το Σάββατο 16 Ιουνίου, στις 8:30 το βράδυ, στο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Βαθέος Αυλίδας, θα παιχτεί από παιδιά του Θεατρικού τμήματος, του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου η θεατρική παράσταση "Οδύσσεια".
Η παράσταση θα παρουσιαστεί σε διασκευή της Μαρίας Βαρδάκα και τα παιδιά δουλεύουν ολόκληρη την σχολική χρονιά, για να την παρουσιάσουν. Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.