Σεμινάριο για γονείς στο Δημοτικό Σχολείο Βατώντα

Την Κυριακή 14 Οκτωβρίου, στις 11 το πρωί, θα διεξαχθεί στο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Βατώντα, σεμινάριο με θέμα " Αποτελεσματικός Γονέας, με τη μέθοδο Gordon. Τρόποι βελτίωσης της σχέσης γονέων -παιδιών".

Εισηγήτρια του θέματος θα είναι η Ευαγγελία Αγγελίδου, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας.