Υγεία

Αυτές είναι οι τροφές που αυξάνουν το λίπος στην κοιλιά

Αυτές είναι οι τροφές που αυξάνουν το λίπος στην κοιλιά
11 Ιουνίου 2019, 14:44
Δείτε με ποιες πρέπει να τις αντικαταστήσετε.

Ο προφανής ένοχος για τη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά είναι τα τηγανητά και τα γλυκά. Υπάρχουν όμως και υγιεινές τροφές που δεν σας περνούν από το μυαλό, οι οποίες συμβάλλουν στην αύξηση της περιμέτρου της μέσης.

Δείτε παρακάτω ποιες τροφές ευθύνονται για το επίμονο λίπος στην κοιλιά και με ποιες υγιεινές επιλογές μπορείτε να τις αντικαταστήσετε.

Μπάρες δημητριακών: Οι περισσότερες μπάρες που κυκλοφορούν στο εμπόριο περιέχουν πολλή ζάχαρη και πρωτεΐνη σόγιας, συστατικά που προκαλούν φούσκωμα και λίπος στην κοιλιά.

Έρευνες επιβεβαιώνουν τη σύνδεση της υπερβολικής πρόσληψης ζάχαρης και του σπλαχνικού λίπους. Προτιμήστε κράκερ ή ψωμί ολικής αλέσεως με αβοκάντο, το οποίο είναι πλούσιο σε καλά μονοακόρεστα λιπαρά και αποτρέπει την απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα.

Αλλαντικά: Σαλάμια, μπέικον, λουκάνικα και όλα τα κατεργασμένα κρέατα πρέπει να αποφεύγονται, καθώς αυξάνουν τα επίπεδα φλεγμονής, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε τρανς, κορεσμένα και ωμέγα-6 λιπαρά οξέα. Αντικαταστήστε τα με τροφές που περιέχουν καλά ωμέγα-3 λιπαρά, όπως ο άγριος σολομός, ο λιναρόσπορος και οι σπόροι τσία.

Χυμοί φρούτων: Περιέχουν πολλή ζάχαρη, ακόμη και όσοι φέρουν την ένδειξη «χωρίς προσθήκη ζάχαρης». Υπολογίζεται ότι τα 250ml ενός τυποποιημένου φρουτοχυμού έχουν την ίδια ζάχαρη με την αντίστοιχη ποσότητα αναψυκτικών, δηλαδή περίπου 24 γραμμάρια. Αντί φρουτοχυμού επιλέγετε τσάι με μέντα ή άλλα αφεψήματα βοτάνων που ωφελούν την υγεία και αδυνατίζουν.

Αλκοόλ: Ένα ποτήρι κρασί αραιά και πού δεν βλάπτει, η συχνή κατανάλωση ωστόσο, αυξάνει τα επίπεδα φλεγμονής και την περίμετρο της μέσης, ειδικά των ανδρών. Ταυτόχρονα επιβραδύνει την καύση του λίπους. Αντί αλκοολούχων ποτών, φτιάξτε δροσιστικά και θρεπτικά smoothies με τσάι και λαχανικά, όπως αγγούρι, σέλινο, σπανάκι και μαϊντανό, που αποτρέπουν την κατακράτηση υγρών.

Τυρί και γαλακτοκομικά: Πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να χωνέψουν τα γαλακτοκομικά. Η άπεπτη λακτόζη τροφοδοτεί τα κακά βακτήρια στο έντερο και οδηγεί σε αύξηση του σπλαχνικού λίπους. Περιορίστε την κατανάλωση τυριών και γαλακτοκομικών και αυξήστε τις τροφές με προβιοτικά όπως το μίσο, το ξυνολάχανο, το κεφίρ.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Κανένα κρούσμα στην Εύβοια το Σάββατο

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Κανένα κρούσμα στην Εύβοια το Σάββατο
Υγεία
[20/09/2020 - 09:55]

Δείτε πόσα είχαμε στη Στερεά Ελλάδα και αναλυτικά όλη την γεωγραφική κατανομή των κρουσμάτων. ...περισσότερα

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Τέσσερις νεκροί και 240 νέα κρούσματα το Σάββατο

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Τέσσερις νεκροί και 240 νέα κρούσματα το Σάββατο
Υγεία
[19/09/2020 - 19:13]

Το πιο ανησυχητικό στοιχείο είναι οι 65 διασωληνωμένοι ασθενείς. ...περισσότερα

Συμπλήρωμα διατροφής διαφημίζεται ως φάρμακο κατά της κώφωσης

Συμπλήρωμα διατροφής διαφημίζεται ως φάρμακο κατά της κώφωσης
Υγεία
[19/09/2020 - 08:16]

Ο Εθνικός Οργανισμός Φαρμάκων προειδοποιεί. ...περισσότερα