Μόδα είναι θα περάσει...

Μόδα είναι θα περάσει...
26 Ιανουαρίου 2011, 07:25
A+ A-
Εκατομμύρια άνθρωποι ασχολούνται με το FACEBOOK. Οι νέοι της Χαλκίδας απαντούν ότι πρόκειται για βραχύβια μόδα.

Εκατομμύρια νέοι, αλλά και μεγαλύτεροι σε ηλικία άνθρωποι, αφιερώνουν αρκετές ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή τους, ασχολούμενοι με το FACEBOOK. Έρωτες ανθίζουν, φιλίες αναθερμαίνονται, συνεργασίες σφραγίζονται μέσα από τις σελίδες του ... προσωποβιβλίου, όπως είναι η ακριβής μετάφραση στα ελληνικά.

Η δύναμη του FACEBOOK τεράστια. Όταν έλεγαν οι αρχαίοι λατίνοι ότι ''τα γραπτά μένουν" δεν είχαν φανταστεί πόσο επίκαιρη θα ήταν η ρήση στην εποχή του ίντερνετ. Ό,τι γράψει κανείς στο FACEBOOK τον ακολουθεί για μία ζωή.

Ακόμη κι αν το διαγράψει, δεν σημαίνει ότι το έσβησε. Κάποιος άλλος μπορεί να το έχει αποθηκεύσει και να εμφανιστεί μπροστά του εκεί που δεν το περιμένει.

Γράφεις κάτι σήμερα εναντίον του σπασίκλα συμμαθητή σου. Δέκα χρόνια μετά πας να προσληφθείς στην εταιρεία, που ο σπασίκλας (καθότι αρίστευσε στο πανεπιστήμιο) είναι προσωπάρχης. Οι ανταγωνιστές ανασύρουν την παλιά εγγραφή και χάνεις τη θέση, χωρίς να καταλάβεις γιατί.

Αλήθεια, όμως, θα υπάρχει  FACEBOOK σε 10 χρόνια ή είναι μια μόδα που θα περάσει σύντομα; Ρωτήσαμε νέους και νέες στη Χαλκίδα επί τουν θέματος και σας παραθέτουμε αμέσως τις απαντήσεις.

Φοιτητής Γεωπονίας είναι ο Κώστας Φουρλής (φωτό πάνω), έχει δικό του προφίλ στο FACEBOOK, αλλά πιστεύει ότι: " Μόδα είναι και θα περάσει, ειδικά αν βάλουν αντίτιμο για να μπαίνεις θα φύγουν όλοι. Εμένα άρχισε να με κουράζει και το ίντερνετ, να για την ενημέρωσή μου προτιμώ να διαβάζω εφημερίδα."  

Δύο αδελφούλες, η Αναστασία και η Μαρία Μπαλάνου (φωτό δεξιά), μας μιλάνε στη συνέχεια και εντοπίζουν τους κινδύνους του  FACEBOOK, τονίζοντας: " Κρύβει παγίδες και ανθρώπους με ψεύτικα προφίλ. Ουσιαστικά δεν ξέρεις με ποιον πραγματικά έχεις να κάνεις, όταν γίνεσαι φίλος και συνομιλάς με κάποιον. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που θα χάσει οπαδούς".

Ήδη έχει χάσει οπαδούς, που τους κερδίζει το TWITTER, μας επισημαίνουν δύο φίλες, η Γεωργία Τσίρη και η Δήμητρα Σπυροπούλου (φωτό αριστερά), οι οποίες σημειώνουν: " Η μόδα του FACEBOOK πέρασε, τώρα μας αρέσει να παρακολουθούμε τις ζωές των επωνύμων στο TWITTER."

Δυστυχώς αυτή είναι η μοίρα των καταναλωτικών προϊόντων, γεννιούνται γίνονται μόδα και πεθαίνουν. Μόνο τα πράγματα που αξίζουν παραγματικά μένουν για πάντα και γίνονται κλασικά. Και το FACEBOOK δεν φαίνεται να είναι απ' αυτά. 

Επιστροφή