ΧΑΛΚΙΔΑ: Ψάχνουν αίθουσες στο... παραπέντε για να στεγάσουν μαθητές νηπιαγωγείων

ΧΑΛΚΙΔΑ: Ψάχνουν αίθουσες στο... παραπέντε για να στεγάσουν μαθητές νηπιαγωγείων
9 Σεπτεμβρίου 2019, 08:06
A+ A-
Η Δημοτική Αρχή αναζητά αίθουσες προκάτ, για να στεγάσει τα παιδάκια.

Λίγες μόλις μέρες πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς και ο Δήμος Χαλκιδέων ψάχνει την τελευταία στιγμή αίθουσες προκάτ, στο ... παραπέντε από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, για να στεγάσει μαθητές νηπιαγωγείων του Δήμου.

Το θέμα αναδεικνύει με ανακοίνωσή του, ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας, ο οποίος την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου συναντήθηκε με τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού ώστε να ενημερωθεί για τα εξής θέματα:

  • Κενά Αναπληρωτών
  • Πολυπληθή τμήματα σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά
  • Η Λειτουργικότητα των σχολείων
  • Αποσπάσεις των εκπαιδευτικών που δεν ικανοποιήθηκαν
  • Κενά Ειδικοτήτων
  • Τμήματα Ένταξης
  • Εκπαίδευση Προσφύγων

Η ατζέντα των θεμάτων διαμορφώθηκε σύμφωνα με τα αιτήματα και τους προβληματισμούς εκπαιδευτικών, που επικοινώνησαν με τον Σύλλογο.

Ιδιαίτερη συζήτηση έγινε για τα θέματα των νηπιαγωγείων καθώς έχουν προκύψει ενστάσεις για πολυπληθή τμήματα. Ο Σύλλογος αναφέρθηκε συγκεκριμένα για την περίπτωση νηπιαγωγείου όπου σε μια αίθουσα θα αναγκαστεί να φιλοξενήσει 35 νήπια καθώς και για νηπιαγωγεία με 25 παιδιά και χωρίς βιώσιμους χώρους.

Ο Διευθυντής Νομού ανέφερε ότι γίνεται προσπάθεια με την Δημοτική Αρχή να βρεθούν προκάτ αίθουσες ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες. Για το θέμα αυτό, σε ανακοίνωση του ο Σύλλογος τονίζει:

« Στο ερώτημά μας πώς διασφαλίζονται οι συναδέλφισσες  όσον αφορά την ασφάλεια των παιδιών αλλά και την εκπαιδευτική και λειτουργική ανάγκη της μονάδας μέχρι να έρθει το προκάτ, δεν υπήρχε ουσιώδης απάντηση επί του θέματος λέγοντάς μας ότι ήδη έχει τοποθετηθεί επί του θέματος.

Περιμένουμε η Διεύθυνση να λειτουργεί στην πρόβλεψη και όχι όταν το πρόβλημα φτάσει στο παραπέντε. Τα προβλήματα των συγκεκριμένων νηπιαγωγείων ήταν γνωστά. Ποιες ενέργειες έγιναν ώστε να αποφευχθεί αυτή η κατάσταση;»

Επιστροφή