Σε λειτουργία τέθηκε από το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου η μικρή πισίνα του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Χαλκίδας.
Πλέον, οι μικροί κολυμβητές θα μπορούν να αθλούνται και να κολυμπάνε σε καθημερινή βάση.
Επιστροφή