ΝΕΑ ΣΤΥΡΑ: Θα εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια, ώστε να παίξουμε κανονικά στην Α' ΕΠΣΕ!
Τα Νέα Στύρα δεν έχουν πει την τελευταία τους λέξη και παλεύουν να συμμετάσχουν κανονικά στην Α' ΕΠΣΕ.
Άνθρωποι της διοίκησης επικοινώνησαν με την Ευβοϊκή Γνώμη και ανέφεραν μεταξύ άλλων:
"Είναι γεγονός ότι από το δημοσίευμα του egnomi.gr περί αποχώρησης του συλλόγου από την Α' ΕΠΣΕ, επικράτησε ένας αναβρασμός στην περιοχή και στις τάξεις της ομάδας (διοίκηση, παίκτες, φίλαθλο κοινό), αλλά η αλήθεια είναι ότι παλεύουμε για να συμμετάσχουμε κανονικά στην μεγάλη κατηγορία της Εύβοιας και τη νέα σεζόν (2026-27).
Πράγματι, υπάρχουν δυσκολίες και εμπόδια, αλλά μέχρι τη λήξη της ημερομηνίας της δήλωσης συμμετοχής στο πρωτάθλημα, ευελπιστούμε ότι θα βρούμε λύση.
Εδώ στη Νότια Εύβοια είμαστε λίγο ...παραμελημένοι, αλλά δεν το βάζουμε κάτω...
Φέτος η ομάδα ξόδεψε ένα άκρως σεβαστό ποσό, δεν είναι εύκολο.
Θέλουμε να τονίσουμε στον κόσμο της ομάδας μας, πως οποιαδήποτε εξέλιξη υπάρξει, θα το ανακοινώσουμε επίσημα.
Για την ώρα δεν μπορούμε να προδικάσουμε τίποτα και κινούμαστε προς την κατεύθυνση να βρεθεί λύση".




















