Έσφαξε τον άντρα της στον ύπνο
8 Ιουνίου 2013, 07:36
Με 12 μαχαιριές τον έστειλε στον άλλο κόσμο.
Θύμα άγριας δολοφονίας από τη 44χρονη σύζυγό του έπεσε 61χρονος άντρας στον Ίλιον. Τον μαχαίρωσε δώδεκα φορές την ώρα που κοιμόταν και τον έστειλε στον άλλο κόσμο.
Την ώρα που ο 61χρονος είχε πέσει στο κρεβάτι του και τον είχε πάρει ο ύπνος, η σύζυγός του άρπαξε ένα μαχαίρι από την κουζίνα και τον ...επισκέφτηκε. Σε κατάσταση αμόκ, τού έριξε δώδεκα μαχαιριές στο στήθος, εκ των οποίων οι τρεις σημάδεψαν την καρδιά.
Το περιστατικό αντιλήφθηκαν λίγη ώρα αργότερα οι γείτονες. Είδαν τη 44χρονη σε αλλόφρονα κατάσταση και με αίματα στα χέρια να περιφέρεται στο μπαλκόνι και κάλεσαν την Αστυνομία.
Αστυνομικοί συνέλαβαν τη συζυγοκτόνο, η οποία όμως δεν είχε καταλάβει ακόμα τι είχε κάνει. Πίσω από το έγκλημα κρύβεται μια οικογενειακή τραγωδία.
Οι δυο τους ήταν ιδιοκτήτες ταξί και το δούλευαν μια ο ένας και μια ο άλλος. Πέρυσι, όμως, η 44χρονη άρχισε να παρουσιάζει συμπεριφορά βαριάς ψυχικής ασθένειας, με αποτέλεσμα να αποφασιστεί ο εγκλεισμός της σε ψυχιατρείο.
Τον περασμένο Απρίλιο, ο σύζυγός της την πήρε πίσω στο σπίτι τους, υπογράφοντας για να πάρει εξιτήριο. Δεν μπορούσε ποτέ να φανταστεί ότι εκείνη την ώρα υπέγραφε το θάνατό του.
Τώρα, η 44χρονη κρατείται και θα οδηγηθεί εκ νέου στο ψυχιατρείο.
Την ώρα που ο 61χρονος είχε πέσει στο κρεβάτι του και τον είχε πάρει ο ύπνος, η σύζυγός του άρπαξε ένα μαχαίρι από την κουζίνα και τον ...επισκέφτηκε. Σε κατάσταση αμόκ, τού έριξε δώδεκα μαχαιριές στο στήθος, εκ των οποίων οι τρεις σημάδεψαν την καρδιά.
Το περιστατικό αντιλήφθηκαν λίγη ώρα αργότερα οι γείτονες. Είδαν τη 44χρονη σε αλλόφρονα κατάσταση και με αίματα στα χέρια να περιφέρεται στο μπαλκόνι και κάλεσαν την Αστυνομία.
Αστυνομικοί συνέλαβαν τη συζυγοκτόνο, η οποία όμως δεν είχε καταλάβει ακόμα τι είχε κάνει. Πίσω από το έγκλημα κρύβεται μια οικογενειακή τραγωδία.
Οι δυο τους ήταν ιδιοκτήτες ταξί και το δούλευαν μια ο ένας και μια ο άλλος. Πέρυσι, όμως, η 44χρονη άρχισε να παρουσιάζει συμπεριφορά βαριάς ψυχικής ασθένειας, με αποτέλεσμα να αποφασιστεί ο εγκλεισμός της σε ψυχιατρείο.
Τον περασμένο Απρίλιο, ο σύζυγός της την πήρε πίσω στο σπίτι τους, υπογράφοντας για να πάρει εξιτήριο. Δεν μπορούσε ποτέ να φανταστεί ότι εκείνη την ώρα υπέγραφε το θάνατό του.
Τώρα, η 44χρονη κρατείται και θα οδηγηθεί εκ νέου στο ψυχιατρείο.


















