ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ: Ο πρωτογενής τομέας έγινε παίκτης ενδεκάδας

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ: Ο πρωτογενής τομέας έγινε παίκτης ενδεκάδας
12 Μαρτίου 2017, 14:55
A+ A-
Ανάλυση με ποδοσφαιρικούς όρους από τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης. 

Με ποδοσφαιρικούς όρους ανέπτυξε την σημασία του πρωτογενή τομέα ο Ευβοιώτης υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Βαγγέλης Αποστόλου, από το βήμα του 3ου Συνεδρίου Αγροτικής Επιχειρηματικότητας του Economist, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη.

Ο υπουργός τόνισε ότι " ο πρωτογενής τομέας δεν είναι πλέον παίκτης του πάγκου, αλλά εντάχθηκε στη βασική ενδεκάδα" και πρόσθεσε:

" Η ανάπτυξη της Ελλάδας στηρίζεται σ' αυτόν τον τομέα, κάτι που έχουν συνειδητοποιήσει τόσο η κυβέρνηση και οι επιχειρηματίες όσο και οι επενδυτές και οι παραγωγοί."

Στο πλαίσιο της ομιλίας του, ο κ. Αποστόλου επισήμανε ότι οι ανάγκες σε ενέργεια είναι ένα από τα πρώτα ζητήματα στην παραγωγή. Διευκρίνισε, δε, ότι στον τομέα αυτό και ιδιαίτερα στη φυτική παραγωγή το κόστος αγγίζει το 60% του συνολικού κόστους παραγωγής.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στο πρόγραμμα Νet Μetering, με το οποίο οι αγρότες μπαίνουν στον συμψηφισμό ενέργειας, τονίζοντας ότι: "Δηλαδή, να μπορεί να εγκαταστήσει (ο αγρότης) ένα φωτοβολταϊκό σύστημα και η ενέργεια που θα παράγει να συμψηφίζεται με αυτήν της κατανάλωσης"

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση εξήγησε ότι το συγκεκριμένο μέτρο θα προκηρυχθεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2017 και θα ενταχθεί σε σχέδια βελτίωσης. "Θα δώσουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στις συμπράξεις", ανέφερε, επισημαίνοντας ότι θα αφορά και σε κάλυψη δαπανών στο 100%.

Επιστροφή