Συνεδρίαση της ΠΕΔ Στερεάς Ελλάδας για το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών
Την Παρασκευή 5 Μαΐου πραγματοποιήθηκε η 5η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Π.Ε.Δ. Στερεάς Ελλάδας στα γραφεία της, στη Λαμία. Βασικό θέμα της συνεδρίασης αποτέλεσε η ανάλυση και η αποτύπωση βελτιωτικών ή νέων προτάσεων επί του προωθούμενου πολυνομοσχεδίου του Υπουργείου Εσωτερικών για την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Επί του νομοσχεδίου τοποθετήθηκε ο Πρόεδρος της Π.Ε.Δ. Στερεάς Ελλάδας και Δήμαρχος Ορχομενού Λουκάς Υπερήφανος, αναφέροντας μεταξύ άλλων:
"Σε καμία περίπτωση θα είμαι αφοριστικός. Αδιαμφισβήτητα το προωθούμενο νομοσχέδιο για την Τοπική Αυτοδιοίκηση εμπεριέχει πολλές διατάξεις, οι οποίες αποτελούν πάγια αιτήματά μας και σίγουρα θα δοθούν καίριες λύσεις.
Ωστόσο, δεν περιλαμβάνονται διατάξεις, στις οποίες είχαμε καταλήξει κατά τη διάρκεια διαβούλευσης με την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου, επί κυρίου Κουρουμπλή.
Ορισμένες σημαντικές διατάξεις που κρίνεται απαραίτητο να προστεθούν είναι η σύσταση της Αυτοτελούς Υπηρεσίας Εποπτείας ΟΤΑ, η επίλυση των προβλημάτων σχετικά με την καταστατική θέση των αιρετών, η νομοθετική επίλυση του ζητήματος περί παραχώρησης της απλής χρήσης αιγιαλού και παραλίας στους Δήμους κ.α.
Επίσης δεν υπάρχει αναφορά σε φλέγοντα θέματα για την αυτοδιοίκηση όπως είναι: Η νέα γενιά παρακρατηθέντων, η τήρηση του ν. 3852/2010 («Καλλικράτης») για τους ΚΑΠ, η απόδοση των πόρων του Πράσινου Ταμείου και η συμμετοχή της Τ.Α. στην υλοποίηση του ΕΣΠΑ."



















