Συνάντηση με τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου πραγματοποίησαν ο βουλευτής Εύβοιας Θανάσης Ζεμπίλης και ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Αλμυροποτάμου της Δημοτικής Ενότητας Στυρέων Καρύστο, Χρήστος Γκότσης.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε η προώθηση έργων για τη δημιουργία υποδομών δικτύου οπτικών ινών σε ημιαστικές περιοχές της Εύβοιας, με στόχο την παροχή γρήγορου, αξιόπιστου και λειτουργικού διαδικτύου στους κατοίκους και τις επιχειρήσεις.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον Αλμυροπόταμο και στην παραλία Παναγία, η οποία κατά τους θερινούς μήνες συγκεντρώνει μεγάλο αριθμό επισκεπτών.
Από την πλευρά του, ο Υπουργός δεσμεύτηκε να εξετάσει τα αιτήματα που τέθηκαν, με σκοπό τη βελτίωση της ψηφιακής συνδεσιμότητας και την αναβάθμιση των τηλεπικοινωνιακών υποδομών της περιοχής.
















