Η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της Περιφερειακής Αρχής για το τρίτο δίμηνο του 2026 θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 25 Ιουνίου, στις 12 το μεσημέρι, στην αίθουσα συνεδριάσεων «Λάμπρου Παπαδήμα» στη Λαμία, με δυνατότητα συμμετοχής τόσο δια ζώσης όσο και μέσω τηλεδιάσκεψης.
Στην ημερήσια διάταξη θα ενταχθούν τα θέματα που θα υποβάλουν εγγράφως οι περιφερειακοί σύμβουλοι και αφορούν τα πεπραγμένα της Περιφερειακής Αρχής.
Κάθε σύμβουλος έχει δικαίωμα να καταθέσει έως ένα θέμα, ενώ σε περίπτωση που οι προτάσεις ξεπεράσουν τις δέκα, θα πραγματοποιηθεί κλήρωση για την επιλογή όσων θα συζητηθούν.
- Η συνεδρίαση θα μεταδοθεί ζωντανά από το κανάλι της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας στο YouTube.
















