ΕΡΕΤΡΙΑ: Έκοψαν το ρεύμα σε πολύτεκνο βιοπαλαιστή (PHOTO-VIDEO)
25 Ιουνίου 2026, 13:37
A+ A-
Έξαλλος ο Σταύρος Ντεβελέκης.

Αντιμέτωπη με την αναλγησία της ΔΕΗ ήρθε η πολύτεκνη οικογένεια του βιοπαλαιστή Σταύρου Ντεβελέκη, η οποία ζει στην περιοχή «Διονυσάτου» στην Ερέτρια.

Έμεινε έξι μέρες χωρίς ρεύμα και σάπισαν όλα τα κρέατα που ήταν αποθηκευμένα στο ψυγείο και τον καταψύκτη, γιατί η ΔΕΗ προχώρησε σε διακοπή, παρότι στο σπίτι ισχύει κοινωνικό τιμολόγιο.

Ο Σταύρος Ντεβελέκης καταγγέλλει ότι η διακοπή ρεύματος ήταν παράνομη και προειδοποιεί ότι θα κινηθεί νομικά.

Δείτε το παρακάτω βίντεο και διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ στη «Γνώμη» της Παρασκευής 26 Ιουνίου.

Επιστροφή

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΦΥΛΛΑ