Αντιμέτωπη με την αναλγησία της ΔΕΗ ήρθε η πολύτεκνη οικογένεια του βιοπαλαιστή Σταύρου Ντεβελέκη, η οποία ζει στην περιοχή «Διονυσάτου» στην Ερέτρια.
Έμεινε έξι μέρες χωρίς ρεύμα και σάπισαν όλα τα κρέατα που ήταν αποθηκευμένα στο ψυγείο και τον καταψύκτη, γιατί η ΔΕΗ προχώρησε σε διακοπή, παρότι στο σπίτι ισχύει κοινωνικό τιμολόγιο.

Ο Σταύρος Ντεβελέκης καταγγέλλει ότι η διακοπή ρεύματος ήταν παράνομη και προειδοποιεί ότι θα κινηθεί νομικά.
Δείτε το παρακάτω βίντεο και διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ στη «Γνώμη» της Παρασκευής 26 Ιουνίου.
















