Απόψεις

Εμβολιασμός και Θρησκευτικός Φαρισαϊσμός

Εμβολιασμός και Θρησκευτικός Φαρισαϊσμός
13 Δεκεμβρίου 2021, 08:37
Επίκαιρο άρθρο του Χαλκιδέου δικηγόρου Κώστα Κεμίδη.

* Γράφει ο δικηγόρος Κώστας Κεμίδης

Ι) Η πανδημία του Κορωνοϊού με τις πολλές μεταλλάξεις του, έχει –εδώ και 2 χρόνια ακριβώς- γονατίσει την Παγκόσμια Κοινότητα, με τις εκατοντάδες εκατομμύρια των ασθενών και την εκατόμβη εκατομμυρίων των νεκρών, εξ αιτίας της καταραμένης αυτής αρρώστιας.

Ευτυχώς, όμως, που με την πρωτοβουλία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (Π.Ο.Υ.), αλλά και των άλλων συναφών και μεγάλων Οργανισμών Υγείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Αμερικής, της Ρωσίας κ.λπ., μεγάλοι Ερευνητές-Επιστήμονες και Ευεργέτες του Κόσμου, μπόρεσαν σε σύντομο χρονικό διάστημα να παρασκευάσουν τα διάφορα εμβόλια κατά του κορωνοϊού.

Έτσι, με την χρήση των εμβολίων τούτων, καταπολεμάται η επιδημία του θανατηφόρου ιού, σχεδόν κατά 100%, σε ολόκληρο τον Κόσμο.

ΙΙ) Και ενώ η Παγκόσμια Κοινότητα (ανεξάρτητα φυλής, φύλου, θρησκείας και άλλων ιδιαιτεροτήτων) χαίρεται και απολαμβάνει το αγαθόν, τούτο εφεύρημα του ανθρώπου, δοξολογώντας και ευχαριστώντας τον Πανεικτίρμονα Θεόν της Αγάπης και του Ελέους, ακούγονται και φωνές περίεργης και ύπουλης συνομωσίας, κατά του εμβολιασμού του κόσμου. Αρνούνται το εμβόλιο και αντιδρούν μαζικά στα μέτρα προστασίας των κρατών, για την καταπολέμηση της πανδημίας.

Μάλιστα, η κατηγορία αυτή των αρνητών-αντιεμβολιαστών- αποκαλούμενη «αντι-πανδημία», χρησιμοποιεί το σύγχρονο μέσο επικοινωνίας της Ηλεκτρονικής Επιστήμης, το διαδίκτυο, και επιχειρεί να διασπείρει ψευδείς και ανυπόστατες, πληροφορίες και αντιεπιστημονικές θεωρίες, παρασύροντας πολλούς ανθρώπους, όχι μόνο να αντιδρούν στον εμβολιασμό τους, αλλά να αρνούνται πεισματικά να νοσηλευθούν στα Νοσοκομεία.

Ακόμη, να εμποδίζουν οι ίδιοι ή και συγγενείς τους την διασωλήνωση τους, στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας, με συνέπεια οι περισσότεροι τούτων να πεθαίνουν, όπως αποδεικνύεται από τα επίσημα στοιχεία του Ε.Ο.Δ.Υ. που καθημερινά ανακοινώνονται από τα Μ.Μ.Ε.

Δηλαδή, με άλλα λόγια, προτιμάνε να πεθάνουν, παρά να εμβολιασθούν και να ζήσουν!!! Μιλάμε για αρρωστημένη νοοτροπία με τραγελαφικά και θανατηφόρα επακόλουθα, τα οποία η Πολιτεία, με τα αρμόδια κρατικά όργανα (Εισαγγελία και Αστυνομία), προσπαθεί να παρέμβει και να προλάβει το κακό, με αυτεπάγγελτη ενέργειά τους και εσπευσμένη τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα της Χώρας.

ΙΙΙ) Δυστυχώς, οι αντιεμβολιαστές αντί να μειώνονται φαίνεται πως ο αριθμός τους αυξάνει, αφού και η Πολιτεία (Κυβέρνηση και Αντιπολίτευση) και οι άλλοι Θεσμικοί Παράγοντες της Χώρας, αντί να ομονοήσουν, στην αντιμετώπιση της Πανδημίας και από κοινού να στραφούν κατά των αρνητών, διχάζονται, διαφωνούντες για λόγους σκοπιμότητας, για να αποκομίσουν πολιτικά οφέλη. Κρίμα!!!

Και οι αρνητές αυξάνουν και πληθαίνουν, μέχρι του σημείου να αναρωτιέται ο εχέφρων και αμερόληπτος πολίτης. ¶ραγε, οι περισσότεροι ή οι λιγότεροι άνθρωποι είναι εκτός του φρενοκομείου, όταν και αυτόν τον θάνατο, ακόμη, δεν φοβούνται ή κάνουν ότι δεν φοβούνται; Πράγματι, μεγάλο δίλημμα και τούτο!!!

ΙV) Στην Ιστορία της Ανθρωπότητας, αλλά και της Χριστιανικής μας Θρησκείας, γνωρίσαμεν αντίστοιχα φαινόμενα αλτρουϊσμού και αυτοθυσίας, όμως. Ήρωες, Μάρτυρες και Αγωνιστές της Πίστεώς μας και της πατρίδας μας, να αψηφούν τα φρικτά βασανιστήρια στα οποία υπεβάλοντο, όπως και τον θάνατο, ιδιαίτερα στους πρώτους αιώνες του Χριστιανισμού, από τους ανηλεείς διωγμούς Ρωμαίων Αυτοκρατόρων, όπως και στα χρόνια της βάρβαρης και απάνθρωπης σκλαβιάς της πατρίδας, στην Οθωμανική Αυτοκρατορία.

Εδώ, όμως, με τους αρνητές-αντιεμβολιαστές- συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο, οξύμορο, τρελό και ανιστόρητο φαινόμενο ομαδικής παράκρουσης, που οδηγεί στην αυτοκτονία.

Δηλαδή, οι αντιεμβολιαστές να προτιμούν τον θάνατο, όχι για κάποιο Χριστιανικό Ιδεώδες της Πίστεώς μας, ή για κάποιο Πατριωτικό Ιδανικό (π.χ. την ελευθερία, αντί της σκλαβιάς), αλλά για ένα πείσμα, ένα καπρίτσιο ή για κάποια αρρωστημένη -ιδεοληπτική- εμμονή σε βλακώδη και φανταστικά σενάρια καταστροφής του D.N.A. του ανθρώπου, εξ αιτίας των εμβολίων, τα οποία θεωρούν εργαλεία του σατανά!!!

Τα πιο συνήθη επιχειρήματά τους αναφέρονται στην προστασία του δικαιώματός τους στην άρνηση, που προστατεύει το Σύνταγμα της Χώρας μας και το θρησκευτικό τους πιστεύω, ότι, τάχα μου, η πίστη τους δεν επιτρέπει τον εμβολιασμό τους.

Μάλιστα, για να γίνουν τα επιχειρήματά τους πιο πειστικά, επικαλούνται τσαρλατάνους, γυρολόγους, κομπογιαννίτες, ψευτογιατρούς, τους οποίους, δυστυχώς, υπάρχουν τηλεοπτικά Κανάλια που φιλοξενούν ή εφημερίδες (συνήθως του αντικυβερνητικού μπλοκ), και γράφουν, ότι μπούρδες τους κατεβάσει η γκλάβα και η «φιλοσοφία της μαύρης μαγείας και του απόκρυφου σκοταδισμού».

Πρόκειται για τους «έξυπνους-βλάκες», που βλέπουμε συχνά στις Τηλεοράσεις μας, προκειμένου να γίνουν ευρύτερα γνωστοί στο κοινό.

V) Τώρα, όσον αφορά το επιχείρημα της Συνταγματικής προστασίας του ατομικού τους δικαιώματος, μου δόθηκε στο παρελθόν η ευκαιρία να γράψω ένα άρθρο μου, που έχει δημοσιευθεί στο SITE, της Ηλεκτρονικής Ευβοϊκής Γνώμης, χωρίς να επιχειρηθεί καμία αντίκρουση ή αντίθετη άποψη των εντιεμβολιαστών.

Την πληροφορία αυτή, μου έδωσε γνωστός μου δημοσιογράφος της «Γνώμης». Έγραψα, λοιπόν, και ισχυρίστηκα- για τα ατομικά δικαιώματα και την προστασία τους από το Σύνταγμα- τα εξής, περιληπτικά: Το Δικαίωμα ενός ανθρώπου φθάνει μέχρι εκεί που αρχίζει το δικαίωμα του άλλου συνανθρώπου μας. Δεν είναι, δηλαδή, απεριόριστο.

Όμως, όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα πρέπει να ασκούνται καλοπροαίρετα και με λελογισμένη χρήση τους, ώστε η άσκησή τους να μην φθάνει να προσβάλλει τα δικαιώματα τρίτων. Δηλαδή, να μην ασκούνται καταχρηστικά, δόλια και πεισματικά κατά παράβαση των Γενικών Αρχών και της καλής πίστεως του Συνταγματικού Νομοθέτη. Ακόμη, ότι η συνταγματική προστασία του ατομικού δικαιώματος χάνεται και καταργείται, όταν η άσκησή του συγκρούεται με το Δημόσιον συμφέρον ενός Κοινωνικού αγαθού, όπως π.χ. συμβαίνει με την προστασία της Δημόσιας Υγείας, που είναι Δημόσιον συμφέρον και κοινόν αγαθόν.

Συνεπώς, όταν το Κράτος νομοθετεί μέτρα (διάφορα), για την προστασία της Δημόσιας Υγείας, οι αρνητές των μέτρων και μη συμμορφούμενοι με τα μέτρα, δεν νομιμοποιούνται, να επικαλεστούν κάποιο συνταγματικό δικαίωμα για την προστασία τους, αφού η άρνησή τους συγκρούεται, με το Δημόσιο συμφέρον, της Προστασίας της Δημόσιας Υγείας, πέραν των τυχόν ποινικών αδικημάτων που διαπράττουν.

Το πιο σημαντικό, όμως, είναι πως προ ολίγων ημερών εκδόθηκε και δημοσιεύθηκε Απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου Επικρατείας (ΣτΕ), με την οποία κρίθηκε οριστικά ότι ο υποχρεωτικός εμβολιασμός είναι συνταγματικός και απερρίφθησαν οι προσφυγές των Υγειονομικών, που ζητούσαν την ακύρωση των Αποφάσεων της Κυβέρνησης, όπως και άλλων κατηγοριών εργαζομένων. Το ΣτΕ αποφάνθηκε ότι για την προστασία της Δημόσιας Υγείας, τα ατομικά δικαιώματα προστασίας της Ισότητας των Πολιτών και άρνησης εμβολιασμού, υποχωρούν και καταργούνται, όταν αντιστρατεύονται την προστασία της Δημόσιας Υγείας, που είναι υπέρτερον Δημόσιον.

VΙ) Το δυσάρεστο, όμως αλλά και περίεργο, είναι ότι στην μάζα αυτή των αρνητών –αντιεμβολιαστών- που αντιδρούν και μάλιστα εντονώτερα, και στον πυρήνα αυτής, βρίσκονται άνθρωποι, τυπικά θρησκευόμενοι, με χαλαρότητα, γνήσιας χριστιανικής ζωής, που εκκλησιάζονται όχι για την σωτηρία, της ψυχής τους, αλλά για να τους βλέπουν οι άλλοι και να τους επαινούν.

Στην Κατηγορία, λοιπόν, των ανθρώπων τούτων αναφέρεται και το παρόν κείμενό μου. Αυτοί οι άνθρωποι, ανήκουν σε ένα είδος Θρησκευτικού Εγωϊσμού, (Κληρικοί και Λαϊκοί), που έχουν ξεφύγει κατά πολύ της γνήσιας και ορθόδοξης θεώρησης της χριστιανικής ζωής, ως βιώματος.

Εκτελούν μηχανικά τα θρησκευτικά τους, τυπικά, καθήκοντα, καυχόμενοι γιΆ αυτό, ενώ κατακρίνουν κάθε άλλον  που τον θεωρούν αμαρτωλόν ή και που είναι αμαρτωλός, ξεχνώντας και αδιαφορώντας τον σχετικόν ψαλμόν της Εκκλησίας μας ότι «Ουδείς γαρ αναμάρτητος, ει μη Συ (Θεός) ο δυνάμενος». Μας θυμίζουν έντονα το ανηλεές σφυροκόπημα του Τελώνη από τον «Θρήσκειος» Φαρισαίο, που έχει γίνει παγκόσμια παροιμία υποκρισίας και υπερηφάνειας.

Ο εγωϊσμός τους, δεν έχει όρια, υβρίζουν και προπηλακίζουν τους άλλους, κραδαίνοντας και χτυπώντας τους με τον Σταυρόν του Κυρίου μας, επειδή έχουν διαφορετική γνώμη από την δική τους!!!

Αυτός, ο θρησκευτικός εγωϊσμός είναι νόσημα ψυχικό και επικίνδυνο, γιατί τυφλώνει όχι μόνο τον νουν τους, αλλά και τα μάτια της ψυχής και παραπλανά την συνείδησή τους.

ΣτΆ αλήθεια, μπορεί να είναι φιλακόλουθοι, να σταυροκοπιούνται συχνά-πυκνά, να νηστεύουν και να συμμετέχουν τακτικά σε θρησκευτικές συνάξεις, να παρακολουθούν αγρυπνίες και να ξημερώνουν εικόνες Αγίων σπίτι τους, ώστε να τους επαινούν οι άνθρωποι, μπορεί, όμως, συγχρόνως να είναι και συκοφάντες, άδικοι, μνησίκακοι, κακόλογοι, φθονεροί και προ πάντων χωρίς αγάπη στον πλησίον τους.

Όμως, «χωρίς αγάπη και συμπόνοια για τον διπλανόν μας, η φαινομενική μας αγάπη για τον Χριστόν είναι ένα ωραίο παραμύθι», όπως χαρακτηριστικά και εμφαντικά γράφει ο όντως, ¶γιος και χαρισματικός, πρώην Μητροπολίτης Χαλκίδος, μακαριστός Νικόλαος (1968-1974), στο μικρό τευχίδιό του «Στιγμές προσευχής», που κυκλοφόρησε και εξέδωσεν η Ι. Μονή Αγίου Νικολάου, ¶νω Βάθειας.

VII) Βέβαια, στους αρνητές υπάρχουν και άνθρωποι, καλόπιστοι, που έχουν «μπερδέψει», την αληθινή χριστιανική πίστη στον Πανάγαθο Θεό, (που είναι πίστη βιωματική, χωρίς επίδειξη και με Ταπείνωση μεγάλη) με τον εμβολιασμό.

Ο Εμβολιασμός είναι ζήτημα καθαρά επιστημονικό, για την υγεία και την ζωή του ανθρώπου, από την πανδημία του ιού, ενώ η πίστη ανήκει στην πνευματική σφαίρα και αφορά πρωτίστως και κυρίως την σωτηρία της ψυχής του ανθρώπου. Πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά ζητήματα και είναι απαράδεκτη η σύγχυση και συνταύτισή τους.

Τους άλλους όμως, που υποκρίνονται τον «χριστιανό», οι φαρισαίοι του εσχίστου είδους, που είναι κατακριτέοι και καταδικαστέοι και κρατάνε στα αμαρτωλά χέρια τους τον Σταυρό του Κυρίου, για να χτυπάνε με το ιερώτατο τούτο σύμβολο της Πίστεώς μας –τους αντιφρονούντας- θα πρέπει να τους σωφρωνίσει κάποιος ταπεινός και σωστός χριστιανός, ότι «Ο Χριστός, μας έδειξε ότι το επιστέγασμα της Αγάπης Του είναι η θυσία και όχι το ρόπαλο και η μαγκούρα, να χτυπάμε τον συνάνθρωπό μας». Αγάπη σταυρική και θυσιαστική για την σωτηρία των ανθρώπων.

Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, επάνω στον Σταυρόν του μαρτυρίου Του, μας άφησε υποθήκη τον τίμιον Σταυρόν Του, για ενίσχυση στον Αγώνα μας κατά του νοητού εχθρού (Διαβόλου), όπως και να αγαπάμε τόσο, ώστε να συγχωρούμε και τους εχθρούς μας, όπως ο ίδιος συγχώρησε τους σταυρωτές Του.

Μάλιστα, για τον Φαρισαϊσμό των υποκριτών, ο Κύριος πέραν της παραβολής Του για τον Τελώνη και Φαρισαίο, χτυπώντας την υποκρισία, την υπερηφάνεια, τον εγωϊσμό, την απανθρωπιά και την μνησικακία, όλων αυτών των θεατρίνων, που προσποιούνται τον ενάρετο, ηθικό και πιστόν τηρητή των Ευαγγελικών Εντολών του, «για το θεαθείναι τοις ανθρώποις», ετόνισε στιγματίζοντας τον φαρισαϊσμό τους: «Ουαί υμίν… Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, οι διϋλίζοντες τον Κώνωπα, την δε Κάμηλον καταπίνοντες!!!».

Θιασώτες και εκφραστές του θρησκευτικού Εγωϊσμού-Φαρισαϊσμού-, είναι (όπως ανέφερα) Κληρικοί και Λαϊκοί (δυστυχώς), σύμφωνα με αυτά που υποστηρίζει σε ένα βιβλίο του (Λάλει Κύριε-Κυριακοδρόμο), ο αείμνηστος και φλογερός Ιεροκήρυκας π. Χριστοφόρος Καλύβας, που, μαζί με τον, επίσης σπουδαιότατον Επίσκοπο Φλωρίνης, τον μελίρρυτο ρήτορα και αγωνιστή -Θεολόγο- π. Αυγουστίνο Καντιώτη, υπήρξαν, κατά γενικήν ομολογίαν, οι σημαντικώτεροι και διαπρεπέστεροι Θεολόγοι του προηγούμενου αιώνα, με την σωρείαν, των πολλών συγγραμμάτων τους. Δύο Μεγάλοι και σύγχρονοι Πατέρες της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

VIΙΙ) Κλείνοντας το κείμενό μου, θα το θεωρούσα παράλειψη, αν δεν αναφερθώ και στον Μεγάλο και σύγχρονο ¶γιον της Εκκλησίας μας, τον ¶γιον Παΐσιο, τον Αγιορείτη, για να καταδείξω ότι της νηστείας και της προσευχής (που έκανε ο ¶γιος ανελλιπώς στο κελί του), προηγείται η Υγεία.

Σε ογκωδέστατο βιβλίο για την ζωή του Αγίου Παϊσίου, που έγραψε, ένας μοναχός, συνασκητής, του, αναφέρει και το εξής διδακτικό και επίκαιρο περιστατικό. Μεγαλοβδομάδα με αυστηρά νηστεία, κάλεσαν τον γιατρό του Αγίου, διότι ήτο άρρωστος, με αιμόπτυση και του συνέστησε ο γιατρός του «να φάει κρέας-σούπα» και είπε ο ¶γιος, «¶κουσα τον γιατρό μου και έφαγα το κρέας, όπως μου είπε, για ενίσχυση του Οργανισμού μου. Νηστεύουμε μόνο αν το επιτρέπει η Υγεία μας, τότε μόνον». Αυτά, τα λίγα λόγια του Αγίου των ημερών μας, που είναι πολύ επίκαιρα, λόγω της πανδημίας, του κορωνοϊού.

Προς γνώση και συμμόρφωση των αρνητών-αντιεμβολιαστών- που επικαλούνται ζήτημα πίστεως «γιατί δεν το επιτρέπει ο Πνευματικός μου κ.λπ. κ.λπ.». Ο Φαρισαϊσμός, σε όλη του την μεγαλοπρέπεια, η υποκρισία και μνησικακία- των αντιεμβολιαστών, που παριστάνουν τους αγιώτερους των Αγίων της Πίστεώς μας.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΠΑΓΩΝΗΣ: Καταδίκη για την Εύβοια το κουτσούρεμα του έργου της παράκαμψης Χαλκίδας

ΠΑΓΩΝΗΣ: Καταδίκη για την Εύβοια το κουτσούρεμα του έργου της παράκαμψης Χαλκίδας
Απόψεις
[25/09/2022 - 18:37]

Η κατασκευή δρόμου με μονή λωρίδα ανά κατεύθυνση είναι μία  τρύπα μέσα στο νερό. ...περισσότερα

Το σχολείο που θέλουμε

Το σχολείο που θέλουμε
Απόψεις
[16/09/2022 - 15:27]

Η Ευβοϊκή Γνώμη μοιράζεται τις σκέψεις της με αφορμή την έναρξη της σχολικής χρονιάς. ...περισσότερα