Οι Ελληνες απάντησαν στους Λιθουανούς, γράφοντας ένα απίστευτο μήνυμα στα αποδυτήρια

Οι Ελληνες απάντησαν στους Λιθουανούς, γράφοντας ένα απίστευτο μήνυμα στα αποδυτήρια
10 Σεπτεμβρίου 2017, 18:23
A+ A-
Γυαλίζει το μάτι τους...

Η Εθνική μπάσκετ "πάτησε" τη Λιθουανία και προκρίθηκε πανηγυρικά στους 8 του Ευρωμπάσκετ, όπου θα αντιμετωπίσει (την Τετάρτη) τη νικήτρια του ζευγαριού Κροατία-Ρωσία.

Λίγο μετά το τέλος της αναμέτρησης με την Λιθουανία, οι διεθνείς μας έγραψαν ένα...επικό μήνυμα στον πίνακα των αποδυτηρίων, δείχνοντας την στήριξή τους στον Κώστα Μίσσα!

Ο ομοσπονδιακός τεχνικός πριν το ματς άκουσε...πολλά από τους Λιθουανούς Τόμας Πατσέσας και Ζιντρούνας Ουρμπόνας, οι οποίοι τον αμφισβήτησαν με υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς, δηλώνοντας ότι "το αρνητικό της Ελλάδας είναι ο προπονητής της, ο οποίος τα προηγούμενα χρόνια δούλευε σε επίπεδο μπάσκετ γυναικών".

Έτσι, λίγο μετά την σπουδαία νίκη της Εθνικής μας ομάδας επί της "Λιέτουβα", κάποιοι παίκτες της "γαλανόλευκης" θέλησαν να δείξουν την στήριξή τους στον Κώστα Μίσσα, γράφοντας το...απίστευτο: "Σας γα...με με τον Μίσσα", δίπλα από τις οδηγίες του τεχνικού τιμ στον πίνακα  των αποδυτηρίων!

Δείτε εδώ την εικόνα: 

Επιστροφή